Me&i

I torsdags hade Alva med sig kompis hem efter skolan, så det var full fart här... När hon blev hämtad så stod vi andra klara och gick in till Albin. Han fyllde år och bjöd på paj och sallad. Mycket gott!!!
Fem i sju kom Claes hem från Göteborg, så då åkte jag iväg till en av Alvas klasskompisar. Hennes mamma hade ordnat me&i party. :-)
Det är ett klädesföretag som kör hempartyn. De har jättemycket fina kläder, men de är också väldigt dyra... I alla fall på barnkläder.
Till slut blev det en kofta till mig, en klänning till Alva och en tröja till Oscar. Men jag hade kunnat köpa hur mycket som helst... Jag har fram till söndag på mig och lägga till om jag vill ha fler saker :-)

 
Nu har jag försökt att lägga upp bilder på det jag har beställt, men lyckas inte med barnens kläder, så ni får hålla till godo med min kofta.

Igår när jag hade lämnat barnen på resp. skola och dagis så åkte jag hem till Jessica och klämde lite på hennes mage :-) Bebisen är beräknad till slutet av okt, så hon har gått 30 v nu. Det syns ordentligt, men hon har en ganska liten och söt mage.
På väg hem så indåg jag att klockan var lunchdags, så jag svängde av vid stinsen och väl där så bestämde jag mig för att alla sysslorna hemma skulle nog vara kvar ändå så jag strosade där lite. Fick med mig en rosa blus hem :-)

Nu har jag bakat bröd, kladdkaka, gjort ost och håller på att städa lite... Ikväll kommer två familjer hit, så vi ska ha lite kräftskiva :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0