Plågad

Idag har jag blivit plågad ordentligt. Först var jag hos sjukgymnasten och det gjorde ont!!! Men ont på ett bra sätt, för jag vet att det blir bättre efter ett tag...
Sen åkte vi till Klockvägen. Monica hade lovat att titta på min fot, eller under min fot. JAg har haft något där i 3-4 år som har gjort ont, men som vanligt så prioriterar jag inte mig själv...
Hur som så karvade hon bort ganska mycket under foten och tror att det kan vara en vårta eller en liktorn. Så nu ska jag behandla den som en vårta i tio dagar och sen tillbaka.
Jag har haft lite ont under em och kvällen, men det beror väl på att hon skar bort en hel del...

När vi åkte ifrån Monica så hämtade vi upp Jennifer som skulle vara här och leka med Alva.
Tjejerna har lekt, jag har plockat, diskat, lekt med Oscar och varit ute lite.
Vid 19-tiden kom Mange, Jeanette och Hampus hit och hade Kinamat med sig. Så vi åt och drack kaffe/välling innan de åkte.
Nu har de åkt och jag har borstat två munnar med tänder och lagt lika många barn...
Så nu sitter jag här och känner att jag är JÄTTETRÖTT!!! Claes kommer vid midnatt, får se om jag orkar vara vaken tills dess.
Inatt vaknade jag vid 4 av att tv:n var på. Jag gick på toa, insåg att det vräkte ner ute och var tvungen att kolla om jag lagt på locket på sandlådan... När jag kom tillbaka kunde jag inte sova, utan fastnade i något skitdåligt
tvprogram som höll på fram till 5.05.
Jaja till slut somnade jag, men jag hade ställt klockan eftersom jag skulle iväg till sjukgymnasten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0