Snart helg igen

jag fattar inte vart dagarna tar vägen. Det har varit ganska tomt i almenackan under den här veckan, men ändå har dagarna bara sprungit iväg.
Igår hämtade jag hem Elin. Skönt! Hon hade varit borta i 2,5 vecka...
Sen har hon tränat både igår och idag, så det har blivit middag redan 17.15 för att hon ska hinna.  Så nu känns det att man är inne i vardagen igen...
Igår var det även trampolinmöte på kvällen. Vi började efter träningen 20.15 så jag var inte hemma förrens 23.30. De senaste dagarna har Alva och Oscar vaknat jättetidigt och varit jättepigga. Så igår var vi färdiga och ute och promenerade redan 09.15. Inte likt mig! Men jag kan tala om att det tar ca 15 min att gå till skolan (och 45 min att gå hem).
Elin, Oscar och jag hann en sväng till Eurostop också, medans Alva var och badade hos farmor och farfar. MEn jag hittade ingen klänning där heller... Nu har jag kollat Väsby C, Sollentuna C, Stinsen, Kista C och Eurostop och jag hittar knappt ens något att prova... Jaja, det är ju en hel vecka kvar tills bröllopet :-)

Nu har jag umgåts lite med mina döttrar. Alva följde med och hämtade Elin på träningen och sen åkte vi till McDonalds och åt glass :-) Sen åkte vi hem och Elin kastade sig i duschen och har nu tagit bussen till en kompis. Hon frågade när hon skulle komma hem, och jag har ingen aning om vad som är ok. Jaja, det löser sig väl.

Stackars, stackars lilla Albin i huset bredvid (6 år) har brutit benet :-( Så nu har han gips ända från ljumsken och ner över hela foten. Och han får inte stödja på benet på 2 veckor. Och skolan som börjar nästa vecka...

Barnen har varit ganska uttråkade från och till. De bokstavligen klättrar på väggarna :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0