18-månaders kontroll!!!

Check!!! Oscar gick igenom besiktningen utan problem :-)
Han chockade sin mamma och gjorde alla rätt. Sa en massa ord som jag inte hört honom säga förrut och byggde höga torn med klossar osv.
14.4 härliga kilon väger han nu och är 86 långa cm.
Tjejerna var betydligt mindre när de var i hans ålder. De var 80 och 81 cm och vägde ca 11 kg

När vi hämtade Alva så var det drop-in fika på skolan. Det var väldigt trevligt, vi fikade och tittade på deras fina alster. Pscar hittade fikabordet och stod och flörtade till sig kakor och russin mest hela tiden... Alva visade sina böcker och det märktes att hon tyckte att det är kul att jobba med bokstäver och siffror.

Sen hämtade vi Elin och Claes och åkte till Häggvik och åt på restaurang. Claes fyllde ju år igår!!! Vi var uppe tidigt och sjöng för honom och så fick han kaffe/lussekatt och paket :-)

Idag har jag jobbat igen, det är ganska lungt på jobbet just nu så jag hinner komma ikapp. Det känns jätteskönt!
När jag hade hämtat barnen och kom hem så var Jenny och Molly hemma hos oss. Så det blev en fartfylld em. Oscar var helt galen och var på Molly hela tiden. Hon sprang och hoppade upp i Jennys knä när han kom springande. Han var inte snäll hela tiden :-( Oftast ser det ut som att han bara vill väl, men att det blir fel. Men ibland är det nog med flit han puttas... inte bra...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0