Dan före dan före dopparedan

Idag har jag alla barnen hemma :-)
Tanken från början var att Alva och Oscar skulle gå på fritids/dagis idag så att jag fick fixa det sista, men eftersom Oscar är sjuk så får Alvis också vara hemma.
Så när vi har myst klart i soffan så ska vi åka till mamma och hjälpa henne att klä granen, sen åker vii till rökeriet och handlar lite julmat.
Sen tänkte jag att Alva och jag skulle pynta lite här hemma. vi ska ju inte ha någon gran, men tomtar och annat får det bli ändå, och det är lika bra att få fram dem idag så kanske jag hittar någon julkänsla också.

-20 grader är det ute idag!!!!
MEn jag lyckades faktiskt köpa en varm jacka i söndags så förhoppningsvis så fryser jag inte så mycket :-)
Det blir inte så mycket leka i snön idag, vi får hålla oss inne helt enkelt.
Håller tumamrna för att det inte är så här kallt i Åre för då lär det inte gå att åka skidor. Vi får väl packa ner en massa spel...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0