...

skulle egentligen slå in julklappar nu och göra julgodis och plocka undan i huset, men Oscar vägrar sova så just nu sitter jag och håller tummarna föra tt han ska somna... Men det låter som att jag måste gå in till honom igen.... Har suttit hos honom, legat i min säng med honom osv. Men inget hjålper och ändå var han så trött redan före middagen att jag trodde att han skulle somna då.
Men är det något jag har lärt mig så är det att inget blir som man har tänkt sig...

Idag på jobbet har jag varit så arg och irriterad hela dagen så jag behöver verkligen min lediga dag imorgon. Planen är att lämna barnen och sen åka och hälsa på Jessica och Max innan affärerna öppnar. Sen ska sista julklapparna inhandlas...
Men det lär nog bli något helt annat då mina barn inte verkar vilja att jag ska träffa Max. Så någon lär nog vara sjuk imorgon...

Nu har han varit tyst i två minuter så har jag tur så somnar han när som helst, men nu hör jag hur Alva ligger och pratar och leker istället :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0