GOD JUL!

Nu sitter jag och väntar på att skinkan ska svalna och sista barnet ska somna så att tomten kan komma...

Idag har jag, Alva och Oscar bara varit hemma och fixat. Claes har åkt runt och gjort de sista ärendena.
Nu har vi slagait in alla julklappar och gjort endel av maten.

Alva badade idag och då talade hon om att hudfärg det är den färgen jag har på mig nu :-)

Imorgon ska vi till mamma och på lördag till svärföräldrarna. Sen åker vi till Åre en vecka. Ska bli jätteskönt!!!
Tror inte att jag kan blogga där. Jag hade tänkt att ta med datorn, men den gick sönder idag...

Nu är det dags att krypa till kojs så att jag kan njuta av dagarna som kommer.

GOD JUL på er allihop!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0