Oväntat besök

Igår hade jag ganska lungt på jobbet så jag hann gå in på facebook och skriva till Jenni att hon var välkommen hit på kvällen om hon inte ville vara själv. Robert skulle nämligen bort. Så efter jobbet tog hon sig hit! Trevligt! Vi åt mat och snackade. Lagom till efterrätten kom Frida också, det var länge sen jag träffade henne. Mysigt!!!

På dan så var Lisa och hennes 2-månaders bebis och hälsade på på jobbet. Så jag fick en hel del bebisgos!!!

Alva hade fritidsgympa, ,så henne fick jag inte hämta förrens 16, så jag hämtade Oscar och tog lång tid på mig, men fick ändå sitta och vänta. Sen hände en sak som jag kanske berättar om om ett par dar för jag måste nog smälta det först. Det var så otroligt dumt och klantigt...

Både idag och imorgon så har tjejerna flera grejjer inbokade, Alva ska på disco idagoch har Mulleavslutning imorgon. Elin ska till make-up-store och bli sminkad idag, sen ska hon på tjejmiddag och imorgon har hon träning... Claes och jag och Oscar har inget inbokat, mer än att skjutsa tjejerna...

Nu ska jag byta en blöja på Oscar innan vi ska ner och äta frukost (har varit vakna ett par timmar nu så det börjar kurra i magen).

Barnen har nu gått in i Alvas rum för att leka med dockskåpet, men innan satt de och mös i soffan och tittade på tv.


Kommentarer
Postat av: Nettan

Men så där kan du ju inte göra, nu måste du ju berätta!

2010-12-07 @ 16:39:24
URL: http://jeanettestridh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0