Söndag

Idag var det min tur att sova lite längre. Tror ni inte att barnen gjorde det också??? Jag vet inte riktigt vad Claes gör, men det är inte första gången det händer....

Jag gick ialla fall upp och gjorde mig iordning och åkte till Kungsängen och mötte Jenni på Parsley. Det är en butik/café med heminrdning och kläder. Jättemysigt ställe. Men jag tyckte att de hade mindre inredningssaker idag. Jag hade ett presentkort som jag fått av Jenni och Robert förra året så jag kom hem med lite fina saker. Några julgranskulor i glas, rosa, vita och gråa och änglavingar som man sätter på ett blockljus och så en jättefin topp!!! Nu när jag tänker efter så var den nog lite dyr, men den var väldigt snygg :-)

Jag kom hem och hämtade Alva och skjutsade henne till Mulleavslutningen sen åkte jag ner till Ica och handlade mat och hämtade två paket med julklappar som jag beställt frånn nätet. Så nu har jag lite klappar gömda härhemma...

Medans jag förberedda middagen så packade Claes, sen drog han till Växjö och jag hämtade Alva. Hon slutade fyra och Elins träning började fem, så det var bara hem och äta och sen skjutsa Elin till träning. Jag, Alva och Oscar stannade en timme så att de fick springa av sig. De blev i och för sig trötta, men det blev jag med av att springa efter :-)

När vi kom hem så satt barnen i soffan en stund medans jag fixade nere innan det var sovdags för dem. Nu sitter Elin och jag i soffan och har en Beckfilm på som vi redan har sett och har varsin laptop i knät.
Ska nog krypa ner i säng snart...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0