VAB

Jaha, så sitter man här hemma några dagar före jul och vabbar...
Host, snuvel och gegga i ögonen.
Inte riktigt vad jag hade planerat, men man får väl göra det bästa av situationen.
Jag mår inte hundra själv, är ordentligt förkyld och har jätteont i nacken. Så den här pausen kanske var vad jag behövde.

Nu har jag precis kollat jobbmailen och pratat med dem.... Jag missar ett möte med köket idag och de har mailat en ny prislista som är helt galen. Jag hoppas att jag har missuppfattat den. Min kollega skulle gå på mötet och ringa mig sen. Hoppas att det går bra så jag slipper vara irriterad på det över jul.

Nu har Oscar fått tokryck och springer omkring och dansar och sjunger/skriker. Han ser helt galen ut! Men förhoppningsvis så leker han av sig så att han kan sova middag sen så kanske jag får en del gjort idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0