Fortfarande fredag!!!

Sitter och slötittar på tv, Claes har lånat med sig någon film hem som vi kanske ska titta på ikväll. Får se om vi orkar.
Har tagit det ganska lungt idag. Claes var hos tandläkaren kl 15 och sen kom han hem och hämtade oss. Då var vi färdigpackade och stod klara. Först gjorde vi ett snabbt stop i centrum. Claes sprang in och lämnade in Alvas jacka och jeans. Vi får hämta dem på söndag, förhoppningsvis hela :-)

Sen åkte vi ner till badet. På kvittot står det 16.10. Klockan var 19 när vi gick därifrån. Det är svindyrt, litet, dålig service, fruktansvärt kallt. Men vi hade ändå ett par mysiga timmar. Barnen fick äta mat där och vi tog en varsin kaffe. Jag hade varit duktig och packat ner lite frukt, choklad och dricka. Jag kände mig så där duktig dom alla andra mammor som jag brukar se på badhus och andra offentliga platser... Ibörjan tyckte Oscar att det var kallt och var lite gnällig, men sen hittade vi rehab bassängen där det är lite varmare och då var det jättekul. Efter ett tag tog Alva av sig armpuffarna och simmade lite!!! En hel längd i den bassängen osn säker var 12 m lång. Jag vet inte vem som var stoltast, jag, Claes eller Alva :-)
Vi stannade och köpte thaimat på vägen hem och Alva fick lite popcorn innan hon gick och la sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0