Fru-hippa!!!

Igår kväll hade vi Fru-hippa för Catarina. De gick ju och gifte sig i hemlighet i somras. De hade bjudit in till dop, men väl där så var det både dop och bröllop :-) Redan då bestämde vi att vi skulle hitta på något bus med henne. Sen har det kommit en massa emellan, men nu blev det av. Vi var några stycken som träffades på Golden hits och satte oss coh vänta... Vi var jättenervösa, kändes löjligt, men så var det.
När hon väl kom så blev hon väldigt förvånad! Hon hade inte anat något, men det vore ju konstigt om hon hade det så här långt efteråt. Vi skålade i bubbel med guldflagor i :-) (JA, alla utom Catarina som är gravid)
Vi åt mat och såg deras 80-tals show. Det var helt ok, men inte mer än så. Mycket nostalgi blev det! Sen dansade vi en hel del och klockan han bli ganska mycket. Till slut var det bara jag och Jenny kvar och hennes mamma kom och hämtade oss och skjutsade hem mig. Vilken lyx!!!
Så idag har jag varit väldigt seg... Just nu är Alva och Claes ute och leker, men när de kommer in så ska jag åka och handla och sen påbörja maten så att vi hinner äta innan Melodifestivalen :-)

Det blev Yoga i torsdags! Jag hade verkligen ingen lust, men jag tog mig i kragen och gick ialla fall. Och när jag väl var där så ångrade jag mig inte. Jag kände mig ganska nöjd med mig själv sen. Och jag var helt avslappnad när jag kom hem så jag gick och la mig hyfsat tidigt. (Om nu 23 är tidigt en vardag?) Så det har många fördelar med sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0