Lite bilder

Har lite bilder liggande som jag tänkt lägga in när jag skriver om det som hänt, men det känns passé nu så jag lägger in bilderna bara. Och en bild säger ju mer än tusen ord...

Först från en söndagsmiddag hemma hos mamma, när Jonas var där. Barnen hade sina fina julklappskläder och skulle fotas, vilket inte är så lätt med ett barn, och med FYRA....

           

Och här kommer lite bilder från FRU-hippan

     

Alla hjärtans dag:

     


blandat:

 



Jag är jättesnorig och hängig så det blir nog inte så mycket gjort idag, plus att Oscar har varit vaken endel inatt...

Kommentarer
Postat av: Jonas

fina bilder, kan du inte skicka över ett par av dem till mig men i bättre upplösning om du har det



kanske bättre korten på barnen och där jag sitter med oscar och hampus då än korten från fruhippan...



sitter här rätt så uttråkad på jobbet,

vi hörs sen,

kram Jonas

2010-02-16 @ 16:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0