Min "lilla" dotter fyller 14 år idag!!!

Vart tog tiden vägen egentligen?
Det var ju alldeles nyss hon var bebis...
Hon har alltid varit världens bästa tjej! Det är klart att vi har våra duster och att hon inte alltid gör som man vill, men överlag är hon helt super!!! En smart, duktig, snygg tjej med skinn på näsan!

Och idag ska hon firas!
Imorse var vi och sjöng för henne och så fick hon frukost och paket på sängen :-)
När hon kommer hem så ska vi äta födelsedagsmiddag och sen får vi gäster och ska bjuda på fika.
(Så jag ska sätta fart och städa lite här så att de kommer in och slipper hoppa över allt som ligger på golvet...)

   


Igår var det full fart här: lämnade Alva på dagis, hämtade Elin och var hos läkaren med henne. Hon skrev ut allergimedeciner och sa att Elin måste medicinera från mars till aug... Hon fick även ta blodprov för att se om hon har någon födoämnesallergi. Hon har nog aldrig tagit blodprov tidigare, hon blev alldeles blek och började må illa... Snabb lunch i bilen, lämna Elin, åkte till mamma och hjälpte henne med räkningarna medans hon matade Oscar, hämta Alva och Albin på dagis, leta parkering, halvspringa till Kulturhuset. Titta på Mora Träsk!!! Oscar skrattade mest hela tiden och Alva tyckte att det var jättebra! Sen gick vi 3 vuxna och 6 barn och tog en "lugn" fika, handlade mat och sen hem och laga mat. Vid åtta hämtade jag Elin på träningen och åkte och handlade så att jag kan ägna den här dagen åt städning.
Jag kan ju tala om att jag somnade ovaggat igår...
Nu ska jag ta det lugnare på dagarna och inte boka in så mycket!!! (Hur många gånger har jag sagt det????)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0