Öl, nötter och OS

Sitter klistrad framför tv:n och kollar alla duktiga svenskar!
Stackars Anja! Det såg riktigt otäckt ut och jag håller med Wiberg att man ska nog vara glad att hon inte blev medvetslös. Ja, man får hoppas att det gick bra i alla fall...

I morse var jag uppe med tuppen (eller ialla fall ganska tidigt) och tog en dusch, sen skjutsade jag tjejerna och så åkte jag och Oscar till Ica Maxi och storhandlade. Jag förstår inte hur man ska kunna handla där på kortare tid än 2 timmar. För hur jag än gör så tar det 2 timmar...

Jag var helt slut när jag kom hem. Förkylningen har inte släppt än, men den har inte blivit värre heller.

Igår fick vi ett erbjudande om dagisplats till OScar!!! På Bryggan (Alvas dagis) from den 17 aug. Så idag har vi lämnat in den lappen och kryssat i JA. Men augusti!!! Det är ju snart. Hur ska vår lilla bebis kunna vara på dagis?

Jag var även in på kommunens hemsida och kollade och stämmer det så har Alva fått plats i Bollstanäs skolan. I så fall blir vi glada härhemma. För det var så vi vill ha det. Skulle vara så praktiskt!

Men jag har hört några på Alvas avdelning som har valt Bollstanäs, men som inte fick det, och de bor väldigt nära oss... Inte kul! Men jag har hört tidigare att det finns 60 platser och 80 barn i upptagsområdet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0