20100102

Hahaha, dagens datum är en palindrom, häftigt!
Idag och igår har det inte blivit många knop gjorda härhemma, eller visst vi har plockat och fixat lite, men vi absolut inte överansträngt oss..

Jag skjusade Elin och tre tjejer till till Kista för de skulle på bio. Elin kom hem och frågade om hon fick siva hos en av tjejerna så hon packade ihop grejjer och stack igen. Jag blev lite ställd eftersom jag litar och tror på henne, men vill ändå kolla så det slutade med att jag ringde henne och sa att jag ville prata med tjejens mamma. Så kollade jag bara av med henne att allt var ok, och det var det :-)

Igår kväll tänkte jag gå och lägga mig i hysad tid så jag var nog i säng vid strax efter tolv. Men Oscar vägrade sova så efter en dryg timme gick jag upp med honom, då blev han nöjd :-) Halv tre kom jag i säng... Nu har jag bestämt mig för att inte gå och lägga mig innan jag är säker på att han sover för natten.
Idag har han inte fått sova på kvällen så vi la honom vid nio för då var han jättetrött, men han vaknade igen vid halv elva och nu sitter han här i soffan emellan mig och Claes och är jättenöjd :-(

Nyårsafton var jättelyckad!!! God mat och trevligt sällskap! Kan man begära något mer?  (JA att Elin hade varit med...)
Alva var vaken till kvart över tre när vi åkte hem, men hon gnällde inte en ända gång. Tyvärr har det inneburit att hon har vänt lite på dygnet, men vi jobbar på att vända tillbaka det...

För en timme sen kom Alva ut från sitt rum med tårarna rinnandes och sa:- Jag trodde att det var lördags idag och då ska man mysa alla tillsammans i soffan.
Sötnos!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0