Fredagkväll

Så sitter jag här i soffan igen. Claes ligger bredvid och snarkar så jag knappt hör tv:n...
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, men här kommer en snabb sammanfattning av dagen:

Öppna förskolan med Alva och Oscar, städa medans Oscar sover och Alva tittar på tv, sen vaknar Oscar och Alva vill pyssla. Efter 20 min ser det likadant ut igen.... Jag blir grinig och möblerar om lite i Elins rum, det blir inget bra så jag möblerar tillbaka. Sen kommer Claes hem och jag tar en dusch, vi packar ihop oss och åker till Scandic, äter middag tillsammans med trampolinarna. Trevligt!!!
Elin har kompis här, Oscar ställer sig upp i sängen och leker iställer för att sova, Alva somnar, Oscar somnar, tjejerna tittar på film och Claes sover i soffan...

Nu ska jag också gå och lägga mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0