Nu ska vi in i rutiner

Eller vi ska ialla fall försöka skapa några för varje familjemedlem...

Idag har jag inte fått så mycket gjort, har försökt att plocka bort julen, men har mest fått passa Oscar som gör hyss hela tiden :-) Till slut gav jag upp och gav honom hela min uppmärksamhet och satte mig och sjöng och lekte med honom och då blev han så nöjd!

Claes åkte kl 5 imorse och kom hem nu vid 22, så jag har varit ensam hela dan idag också och det känns. Jag är helt slut. Efter middagen så tog jag barnen med mig och åkte ner till hallen, vi hade barnledarträff. De fick springa/åla/klättra av sig och somnade gott båda två när vi väl kom hem.

Alva har varit på dagis idag.Hon har inte varit där sen den 17 dec. Men hon brydde sig inte alls när jag försökte säga hej då och frågade om hon ville vinka i fönstret :-)

Nähä, jag ska nog passa på att gå och lägga mig nu innan jag svimmar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0