Stadsbesök

Idag hade Claes ett möte vid lunch tid, men sen kom han hem och hämtade oss. Då åkte vi in till stan (alla utom Elin). Vi besökte först Odd Molly butiken för jag fick en kofta/kavaj i julklapp, men den var inte riktigt vad jag hade tänkt så jag skulle byta den... Hittade inget som kändes klockrent, så vi fick tillbaka pengarna så åker jag tillbaka i feb när vårkollektionen har kommit...
Nästa ärende var Nespresso-butiken. Jag kan ju konstatera att det inte bara var Claes som fick en sån i julklapp... Jag och barnen gick en sväng medans han köade. När vi gick på Biblioteksgatan så sa Alva att det är så fint här, hit måste vi åka oftare... Hoppas att hon skaffar ett bra jobb så att hon kan åka dit när hon blir äldre :-)

Sen åkte vi hem, vi stannade och handlade mat på vägen. Claes skjutsade en trött Elin till träningen och jag lagade mat. När vi ätit så kom det ett sms från Elin, då orkade hon inte träna mer, ,så jag drack lite kaffe och åkte och hämtade henne. Hon har gått och lagt sig sent flera dar i rad nu så jag hoppas att det inte kommer ett ordentligt migränanfall, hon såg inte pigg ut... Men hon har tagit en Ipren och ska lägga en kall handduk på tinningarna nu...

Jaha, nu har alla i familjen, utom jag och Oscar gått och lagt sig. Ingen av dem sover än...men snart hoppas jag att ialla fall tjejerna gör det. Och så hoppas jag att Oscar snart blir trött så kan jag lägga honom hos Claes och gå och lägga mig själv. Imorgon ska vi ha gäster och man kommer fortfarande inte in i vardagsrummet därnere... Så jag har att gör imorgon.
I och för sig kan vi bjuda dem på middag i köket, jag tror inte att de bryr sig så mycket, det är nog mest jag...


Kollade bla på denna idag. Den är skitsnygg, men är den värd över 3000:-???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0