Trött...

Jag fattar inte varför han ska vara så gnällig... Eller egentligen fattar jag väl det, men jag känner att jag inte riktigt orkar med. Jag borde egentligen passa på att sova nu när han sover, men jag tror att jag bara blir seg då, så jag sitter här vid datorn och tar det lungt en stund istället.
Ikväll efter maten tror jag att jag ska fly hemmet ett tag, bara för att få komma ut. Sen om det blir något köpcetrum, en promenad eller något annat är mindre viktigt. Det viktiga är att få komma hemifrån utan barn! Någon som vill följa med???

Jag har så ont just nu att jag knappt kan bära Oscar. När jag diskade tidigare idag så tappade jag en tallrik för att jag inte kunde hålla i den :-( Jag hoppas att jag kan få en tid hos sjukgymnasten snart för det här går inte längre... Jag känner att jag har en massa "knutar" som måste bort, så kanske jag kan röra på mig ialla fall.

Shit, nu låter han redan från sin säng. Och han har bara sovit 30 min... Hoppas att han somnar om.

Igår var vi bara hemma, gick fram och tillbaka till Kyrkis för att hämta och lämna Alva, men sen var Oscar och jag hemma resten av dan och kvällen. Claes kom inte hem förrens vid åtta. Alva kom iväg på gympan ialla fall. Jeanette var så snäll att hon hämtade och lämnade henne. Tack!!!
Sen på kvällen så var Oscar jättekinkig och när jag suttit med honom i över en timme så tog Claes över och då somnade han efter 10 min... Men i våran säng. Och jag vågade inte flytta på honom för då skulle han väl ha vaknat och vägrat att somna om. Men jag svor flera gånger inatt, då han knappt sov någonting utan bara sparkade på mig och ville äta typ en gång i kvarten. Nu får det vara nog!!! Så fort han blir friskare så ska jag ta tag i det här.

Oj, vilket gnälligt inlägg det blev... MEn det är faktiskt så jag känner just nu så då får det väl bli så. Jag lovar att bättra mig :-)

Kommentarer
Postat av: Nettan

Skulle gärna fly hemmet med dig en stund ikväll, men jag är fast. Känner att jag också skulle behöva det men Magnus jobbar till 21 ikväll. Är också helt slut, känns inte så bra inför nästa vecka då jag ska börja arbetsträna.

Hoppas att Oscar snart blir frisk så han blir han nog lite piggare och gladare, och du med. Hampus får väl komma och berätta hur bra det är att sova hela nätterna i egen säng :)

2010-01-26 @ 11:52:49
URL: http://jeanettestridh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0