Yoga

Nu har jag varit där två gånger. Då är det en vana, eller hur?
Då är det väl motiverat att gå och köpa träningskläder???
Hur som helst så är det väldigt skönt att komma iväg. Det är ett väldigt bra pass för en som inte rört på sig på VÄLDIGT många år!!! Man mjukar upp hela kroppen, men det är även lite "styrke"övningar. Man behöver inte ha någon kondition alls, och det passar ju mig.
Jaja, jag SKA försöka komma iväg på något sånt pass också, men jag är rädd att jag kommer att tuppa av...

Projekt duscha Oscar avklarades idag. Han fick sitta i badbaljan i duschen, det var mycket kul och han plaskade för fullt.


på väg ner för att bada/duscha

Resten av dan har mest gått åt till att byta blöjor och tvätta...
Men jag har också hunnit med att prata endel i telefon. Skönt att få prata med vuxna människor under dagtid ibland, har inte varit så mycket av det denna vecka. Också trevligt att få uppdatera sig lite om sina vänner :-)

Även fast det varit ganska träligt idag så har jag blivit glad varje gång jag ser de fina liljorna som står på mitt köksbord. Har försökt att fota, men det blir inte riktigt rättvist. Sen har vissa av lökarna jag köpte och planterade förra veckan slagit ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0