Hem ljuva hem!!!

Hemma!!! Så skönt!
Vi har haft det jättebra på semestern, men det är riktigt skönt att komma hem.
Vi åkte först till Gran Canaria och var där i två veckor. Sol, bad och värme!!!

Sen hann vi vara hemma i tre dagar, varav en tillbringades inne i stan. Sen bar det av till Varberg! Där bodde vi i en stuga på Appelviken. Hela min släkt var där. Vi var 20 personer!!! Jättemysigt!

Jag får berätta mer sen och lägga in några bilder. Det orkar jag inte nu. Jag ska se till så att barnen somnar och sen ska jag krypa ner i min egen säng!

Min bil har gått sönder under semestern. Vilket har inneburit en massa strul och jag fick vara borta en extra natt... Vi har bråkat med försäkringsbolag och biluthyrare till ingen nytta. Kontentan av de hela är att jag inte får några pengar för min bil och jag måste köpa en ny. Men andra ord: Det blir dyrt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0