Lediga dagar

Claes började ju att jobba i måndags, så barnen och jag går här hemma och myser på dagarna. Än så länge ialla fall, jag lär nog bli rastlös snart. Även fast Oscar inte har feber längre så är han fortfarande lite hängig och orkar inte lika mycket som vanligt.
Så för att få lite miljöombyte idag så tog vi bilen till Klockvägen och plockade hallon och smultron. Det var ingen hemma där för de är på semester, men vi hade kollat med dem innan. Oscar tyckte nog att han var i paradiset. Han åt och åt :-)
Claes åkte in till stan direkt efter jobbet, han skulle kolla på fotboll. Så jag har varit ensam nu på kvällen också... Oscar har strulat och inte velat sova fast han är supertrött. Men jag tror att det är för varmt. Utslagen han har på hela kroppen ska ju inte kännas säger de...

Jag har kollat på friidrott mest hela kvällen. Tyvärr går det inte så bra för svenskarna. Men jag tycker att det är kul att kolla ändå :-)
Nähä, nu ska jag ladda ner lite semesterbilder på fejjan.

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0