Alva!!!

Igår kom Alva ut från sitt rum över en timme efter att vi hade lagt henne. Hon berättade att hon inte kunde ligga i sin säng längre för alla andra sov redan och då kunde hon väcka dem :-)
Hon fick lägga sig i vår säng och försöka sova. Efter en stund gick Claes in och skulle kolla om hon sov, men då låg hon och kollade på fotboll :-)




Innan jag åkte på bio i torsdags så satte jag upp en lapp på kylskåpet. Tanken var att Claes skulle komma hem och att vi skulle skratta åt det tillsammans, men jag hade glömt bort den så han upptäckte den när jag var iväg. Det gjorde Alva också.


 -Pappa, vad står det där? -Det står att händiga män får mer pussar och kramar. -Nej, det står inte pussar någonstans...
Henne kan man inte lura mer :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0