Förkyld :-(

Igår låg jag däckad!!! Idag är det lite bättre, jag står ialla fall på benen.
Igår passade jag på att sova när Oscar gjorde det. Claes jobbade hemma så på dan när han skulle iväg och göra några ärenden så fick Alva följa med.
På kvällen gick jag på föräldramöte i Bollstanässkolan. Det höll på i ca en timme. Ganska lagom när man var hel sänkt. Sen åkte jag till Mamma och lämnade lite saker och till Krille och hämtade några saker. Sen åkte jag hem och lade mig.
Det var egentligen inget nytt på föräldramötet. Men känns ändå viktigt att gå dit. Kul också att se alla fröknar så att man får ett ansikte på dem.
Men det var inga grupper klara... Det hade ju jag hoppats på, men det kommer när det kommer...

På måndag är det föräldramöte för Oscar. Men då hoppas jag att jag får veta vilken avdelning han ska börja på.

Idag har jag och Alva varit iväg och gjort en massa ärenden på fm är Oscar sov. Claes jobbade hemma idag också så då kunde vi sticka iväg utan honom, det går lite fortare då... Vi lyckaeds komma hem med både studentpresent och kalaspresent och så lite annat.
Vi handlade även med oss lunch hem. När vi hade ätit (på baksidan) så var vi kvar ute hela em och kvällen. Jessica kom och fikade, det var trevligt.
Under middagen så ringde han som gör pappas deklaration och hade några frågor. Så större delen av resten av kvällen har gått åt till att ringa runt till mamma, Meta, Johan, mamma och Johan igen... 
Men nu tror jag att jag vet hur vi ska göra. Så nu ska jag bara ringa revisorn imorgon och se om jag har förstått allt rätt. 
Jag blir galen ibland när jag inte förstår saker. Känner mig verkligen urblåst...
Men förhoppningsvis så lär jag mig en massa på kuppen.
Det som känns viktigast är att det blir rätt nu och att mamma inte får några efterdyningar senare. Då får det hellre ta lite mer tid nu.

Snart är det dags att krypa ner i sängen. Imorgon ska vi fira att Lovisa tar studenten!!!
Helt ofattbart att jag har kompisar vars barn tar studenten imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0