Pucko!!!

Jag har de senaste dagarna varit olustig i hela kroppen, inte haft någon ork, varit extra känslig för höga ljud och starkt ljus, varit illamående till och från.
Jag har tyckt att det är konstigt, men tänkt att jag är väl på väg att bli sjuk, eller så är det pms eller något annat.

Idag slog det mig att det är klart att det är nacken... Alla tecken finns ju där, plus att jag har haft SKITont de senaste veckorna...

Att man inte lär sig... Jag har ju bara haft min whiplash skada i 12 år!!! Jaja, förnekelse funkar tydligen fortfarande.

Men idag blir det en lugn dag!!!
Så just nu sitter jag i soffan med en filt och en kopp kaffe och kollar på fotboll!!!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Usch, jag har känt precis likadant sista veckan.

Så jobbigt!

Var på massage på båten förra veckan, det hjälpte verkligen, men tyvärr bara några dagar. Tänk om man hade råd att gå på massage 2 gånger i veckan, det skulle vara toppen.



Hört någonting mer om midsommar?

2010-06-15 @ 11:07:29
URL: http://jeanettestridh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0