Sköna lugna dagar

Nu har jag haft några lugna sköna dagar. Bara tagit dagarna som de kommer. Varit ute mycket, men samtidigt tagit tag i lite städning här hemma. Det har varit/är dyngskitigt här. Men sent igår kväll plockade jag och dammsög där nere och idag har jag tagit allrummet och toa uppe. Känns jätteskönt. Nu vågar jag faktiskt ta in folk här om någon skulle dyka upp oinbjuden :-)

Igår var jag på föräldramöte på dagis, det var inför Oscars inskolning. Han ska få börja på samma avdelning som Alva gjorde när hon först började på Bryggan. Två av hennes gamla fröknar är kvar och det känns jättebra!
När jag kom hem ifrån mötet så hoppade Claes in i bilen och åkte till Göteborg. Han kommer hem imorgon kväll...

Just nu har jag jätteont i magen, jag kan knappt ställa mig upp... Men förhoppningsvis så går det över tills imorgon för min plan är att åka in till stan med Oscar och Alva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0