Elin flyger!!!

Idag har dagen bara sprungit iväg! Jag har tjatat på Elin ungefär var 20 min på att hon ska packa... Hon beter sig precis som Claes och jag när vi ska iväg. Undrar varför???
Medans Alva har varit på dagis så har jag fortsatt att jobba mig igenom tvätthögen, skurat toaletterna, lagat lunch, förberett middag osv.
Vid två åkt vi först och hämtade Alva (som varit iväg med dagis och satt på bussen, så vi ringde fröken och de släppte av henne på en busshållplats där Elin stod) och sen åkte vi till mamma och lämnade de mindre barnen. Den bar det av till arlanda! Elin skulle till skåne och hälsa på farmor och farfar. Hon har aldrig flygit själv så hon var otroligt nervös. Men jag fick följa med ända in i gaten, så det gick bra.
Det enda som inte gick bra var att jag hade fått en p-bot på 700 när jag kom ut. Fast jag hade betalat 55:- i automaten, men lappen hade blåst iväg så den var svår att se. Men jag ska försöka överklaga, jag har ju alla lappar kvar.
Jag hämtade barnen hos mamma och åkte hem. Alva gick in till Zara och jag och Oscar fixade middagen.
Alva har den senaste veckan fått borsta tänderna och satt på sig pyamas och sen titta på "halv åtta hos mig". Sen har hon varit jätteduktig och lagt sig på en gång och oftast utan problem. Det passar mig bra för det är oftast då jag sitter och ammar Oscar och har ändå svårt att läsa för henne. Då kan vi sitta i soffan tillsammans och ha en mysig stund. Jag gillar ju också det programmet...
Resten av kvällen har jag vikt kläder...

Elin lekte med kameran imorse:

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0