Gympahall idag igen :-)

Idag har det varit barngympa. Efter en hel helg i hallen, kändes det som att jag kunde ha varit utan det... Men när jag väl var där så var det ju kul! Det brukar det ju vara. Däremot är det nästan jämnt väldigt hög ljudnivå och så var det även idag. Det var ok så länge jag var där, men nu efteråt så har jag en grym huvudvärk.
Min förkylning vägrar att ge med sig. Förmodligen har det satt sig i bihålorna för jag har ont i tänderna och ovanför ögonen....

Idag fick Claes i uppgift att hålla sig härifrån med barnen och så har jag tokstädat hela dan... Så nu är jag helt slut och kommer nog att ha ont ett par dagar, men det kan det vara värt. Allt är inte riktigt klart, behöver fixa några saker till innan jag går och lägger mig.
Han åkte till stinsen med Oscar medans Alva var på kyrkis och sen efter lunch så var de ute och letade påskris. De hittade lite, men jag behöver nog mer... Någon av oss får väl ut och leta igen.

Det har smält ca 10 cm snö längs in vid husväggen på framsidan så där tittar det fram en massa knoppar. Om det är krokus eller påskliljor vet jag inte, men det visar sig väl. Man blir ialla fall glad när man ser dem :-)

Nu har vi ialla fall bestämt att vi håller oss hemma i sverige under ledigeheten, vi lägger ner letandet och njuter av påsken istället. Och vips så hade vi fullt schema de närmaste dagarna; ons-fira farmor, lör-middag hos mamma, sön-middag hos Anders och Birgitta, måndag-påskknytis...
Jaja, Claes börjar ju inte jobba förrens den 12:e så vi hinner vila upp oss också. Plus att när han väl börjar jobba så kpmmer vi inte ha tid att vara trevliga och sociala så det är lika bra vi passar på nu :-)

     
Oscar                                     Elin ska tävla :-)            Sträckt Elin       


 
Jag fastnade oxå på bild     Elin laddar inför DMTn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0