Snorigt

Jaha, så var man snorig, har ont i halsen, öronen m.m. Inte kul! Och Oscar stackarn är likadan...
Men vi var hos läkaren igår och det var "bara" förkylning hos både mig och Oscar. Men det hjälper inte, jag känner mig jättesjuk för det. Och alla tycker bara synd om Oscar, så jag får lov att tycka synd om mig själv...

Ikväll har jag varit på föräldramöte i Elins klass. Vi bestämde en masssa bra saker. Elin tyckte inte att det var lika bra... Men jag tror att det blir bra för eleverna i slutändan.

Idag har Elin kommit hem igen! Skönt!

Vi letar för fulla muggar efter en resa under lovet, men det verkar vara helt kört. Allt är slutsålt!
Vi får nog strunta i det och koncentrera oss på sommarresan istället innan de också blir fullbokade.

Nähä, nu ska jag blogga om dagens mat på www.nybergsmat.blogg.se och sen är det sängen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0