UVGK-CUP

I helgen är det uvgk-cup!
Det var min första tävling för 27 år sedan. Shit, vad gammal jag måste vara...
Idag har vi varit nere i hallen från 17 och fixat inför morgondagen. Datorerna krånglade som vanligt, men det brukar lösa sig...
Elin ska tävla imorgon! Ska bli kul att se henne hoppa det var ett tag sen jag gjorde det nu. Hon tävlar 13.30, så håll tummarna då :-)

Innan dess var jag och barnen nere i centrum och shoppade lite. Bla  så köpte jag mig en vit storskjorta, men lite mer romantisk och blusaktig. (konstig förklaring, men, men)

Annars har dagen bara försvunnit som vanligt och inget av det jag har tänkt har blivit gjort...

Nähä, ska nog gå och sova nu så jag orkar med morgondagen. Förkylningen är lite bättre, men den finns där och det känns framförallt nu när jag är trött.
F-n nu börjar millenium som vi missade i lördags. Måste nog se den, men den håller på till 01.00...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0