Elin, vilken tjej!!!

Elin har varit iväg med skolan och tävlat på Skol-DM idag. Hon var med på 80 m och hör och häpna: Hon kom 3:a!!!
Jag fattar inte hur jag kunnat få en dotter som är så duktig på allt!!! Hon är helt otrolig!

Jag gick upp tidigt och duschade för min tanke var att jag skulle åka och kolla på henne, men jag insåg att jag inte skulle hinna så jag lämnade Alva och så åkte Oscar och jag och handlade färskt bröd och en tidning och sen hem och tog en lång frukost. Och väntade otåligt på att Elin skulle höra av sig...

Jag hämtade Alva klockan två som vanligt. Det var hennes sista dag på dagis!!! Konstigt, hon har ju ändå gått där i ganska många år. JAg kommer att sakna hennes fröknar, de har varit så bra. Nu kommer ju Oscar att börja där efter sommaren, men det blir ju en annan avdelning.
Det blev många kramar, men hon ska träffa dem redan på tisdag igen för då är det skolbesök igen och sen ska vi dit på avslutning.

Vi åkte ner till centrum och bytte lite kläder och köpte presenter till kyrkisfröknarna. Sen åkte vi till McDonalds för att äta met. Klockan var bara 16.30... så det blev tidig middag, men jag skulle aldrig orka åka hem och sen ut igen.
När vi kom hem så var vi ute på baksidan ett bra tag och försökte göra barnen trötta. Och jag tror att det lyckades för båda sov 20.20!!!
Nu har jag kollat på tv och surfat runt lite. Det är just nu semi på eurovision och det behöver man inte koncentrera sig så mycket för att se...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0