Parantesdag

Idag är sån dag som man kan sätta en parantes runt. Det har inte hänt någonting idag. Jag har lämnat Alva, handlat, gjort lunch, hämtat Alva, ätit middag, lagt barn. Ungefär så spännande har min dag varit...

Claes har jobbat hemifrån så han satt vid sin dator hela förmiddagen och sen åkte han och köpte en ny torktumlare. Så nu kan jag tvätta igen. Jippi!!!
På em åkte han iväg till Nacka Strandoch skulel äta middag där med sina nya chefer.

Försöker kolla resor inför sommaren, men det är inte så lätt. Vet inte vart vi vill åka och inte när vi kan... Jag sa till Alva idag att vi kanske är i något varmt land och badar när hon fyller år, men då började hon storgråta. Hon vill vara hemma på sin födelsedag...

Oscar fick äta själv idag. Han åt med hela ansiktet, kroppen och ändå hamnade det mesta på golvet...
Efteråt så sa jag att jag var tvungen att sanera golvet under Oscar. Aava frågade vad sanera var och då förklarade jag att det var som att städa fast väldigt mycket. Då undrade hon varför det hette så? Det hade jag inte svar på och då undrade hon varför det inte bara kunde heta jättestäda???

Alva lekte med kameran.




Undra vad Alva gör för att hennes bror ska reagera så???

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tog väl maten ifrån honom :-)

2010-05-06 @ 21:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0