Rösta på Oscar

Idag har jag lånat Claes kamera för att ta några nya fina bilder på Oscar. Vi föräldrar har en omslagstävling, där jag har anmält Oscar. Det är just nu uppe i över 35000 bidrag och de som fått flest röster går vidare. Så jag tror inte att vi har så stor chans, men det är kul att försöka ialla fall :-)
Jag lyckades få några fina bilder på honom, men det var inte lätt. Han vägrar ju att stå stilla... Det var lite lättare med Alva sen, men Elin var svår. Hon stod stilla, men ville helst inte vara med på bild...

Klicka här för att komma in och rösta på lillprinsen!!!

Annars har jag inte gjort så mycket idag. Borde gjort mycket mer, men Oscar har knölat så mycket inatt så jag har varit jättetrött hela dan. Men jag har varit hos mamma och gjort hennes räkningar och varit in hos grannen och tittat på teater. Alva och Zara bjöd in :-) De hade ritat små älvor och klippt ut och gömde sig under bordet och spelade dockteater. Så söta!!!

Efter maten så åkte Claes och Elin iväg och köpte löparskor till Elin. Hon ska vara med på Skol-DM på torsdag och då vill inte jag att hon springer i sina tygskor...


Det här är tävlingsbilden!!!





Kan man vara annat än stolt mamma till de där tre????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0