Snabba Elin

Idag har Elin haft friluftsdag. De har haft friidrott på Vilundavallen. Hon kom hem och var väldigt nöjd!!! Hon hade nästan inte alls ont i ryggen, det hade känts lite vid längd och höjdhoppen. Men då gjorde hon bara ett försök på varje. Smart tjej!
På 60 m så vann hon över alla tjejerna i sjuan!!! Och hennes klass vann stafetten, de var fyra stycken i laget. Så idag är jag extra stolt över henne!!!
Hon var på träningen ikväll och hade kunnat träna i en timme och en kvart. Så det har blivit bättre i ryggen. Skönt! Hon åker ju till Herrljunga i helgen, så då är det ju bra om ryggen funkar och hon kan tävla ordentligt.

I förmiddags började jag leta efter mina solglasögon och det slutade med att jag hade städat hallen och rensat en hel del i tvättstugan. Men jag hittade inte solglasögonen... Tills Claes kom hem och berättade att han hade flyttat på dem...
Claes var hemma vid lunch och har suttit och jobbat sen dess. Han gjorde ett avbrott vid middagen och efter det åkte vi till Kista en sväng. Men nu sitter han där igen... Kul när han för en gångs skull är hemma...

I Kista skulle vi kolla lite på present till Oscar, men hittade inte det jag var ute efter. Men jag ska till Barkarby imorgon, så jag får köpa nåt där.

Oscar har precis somnat :-( Halv elva idag igen.  Jag gillar inte de här nya rutinerna.

Imorgon åker Elin till Krille och Claes kommer inte hem förrens vid 20-tiden. Undra vad jag och barnen ska hitta på då? Hade tänkt att åka till bvc på em med Oscar. Han ska få spruta då, så han kanske sover på em sen... Önskedrömmar??? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0