Snart är veckan slut...

det går så fort så jag hinner knappt med.
Igår försökte jag göra lite saker så jag slapp ha så tråkigt som i tisdags...
Så först var jag i Sollentuna C och fikade med Jenni, åkte hem och åt lunch, sen var det sjukgymnasten och sen till Stinsen. Shoppa lite och åt middag.
Så nu har vi present till Zara som ska ha kalas på lördag. Så skönt att ha det avklarat. Och jag känner mig nöjd. En praktisk present som jag tror att hon blir glad av :-)

Idag har jag försökt att städa lite och ta hand om en del av tvätten. Dessvärre har jag hunnit tvätta nytt så nu finns det nog lika mycket igen att ta hand om...

Claes har inte varit hemma så mycket denna vecka och det ser inte ut att bli så mycket bättre nästa vecka. Ialla fall inte i början av veckan. Men det är väl bra. Vi nöter inte ut varandra ialla fall...
Jag har prel. bokat en resa nu. 2 veckor till Gran canaria. Så då lär vi få umgås!!!

Imorgon ska jag och Jenni åka in till stan och dricka drinkar och prata och titta på folk. Ska bli sååååå kul!!! Vi har pratat om det hur länge som helst. Hoppas att det blir lite sol så att vi kan sitta på nån uteservering.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0