Sol, sol, sol

Den senaste veckan har det varit så otroligt fint väder så jag har prioriterat att vara ute istället för att sitta vid datorn :-)
Oscars 1-års dag blev perfekt!!! Jag lägger upp lite bilder senare.

I måndags var jag på möte med jobbet. Jag var där från 9-21 och vi hade möte från 10-21!!! Jag  var HELT slut i huvudet efteråt...

Nu har dagarna bara rullat förbi och det har blivit sena kvällar... Och klockan är redan 23, igen...
Elin packar för fulla muggar, hon ska på SM imorgon!

Hon var och tävlade förra helgen också, så var hon i Herrljunga på Frivolten cup. Hon kom 2:a i DMT!!! Vilken tjej!!!

Nu ska jag bara betala en räkning och sen är det sängen som gäller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0