Trött, arg och irriterad

Det har varit min sinnesstämning idag och igår... Känns inte så kul, men inte heller något jag kan göra nåt åt.
Min egen amatörspykolog tolkning av det hela är att nu när Claes har kommit hem så har jag slappnat av och kännt efter lite. Och då känner jag hur trött jag är och hur ont jag har...

Idag har det ialla fall varit avslutning på gympan. Det gick jättebra och vi har bestämt att vi kör på i en termin till. Så skjuter vi besluten en termin till :-)
De är så duktiga alla barnen! Ska bli kul att följa dem och se om någon fortsätter med gymnastiken senare. Alva kommer ju att gå i samma klass som flera av tjejerna (coh killarna) så man har ju chans att följa dem ett par år.

   
Alva värmer upp           Jag och Jennifer värmer upp    I väntan på diplom och klubba


I fm så stack Anette, jag och Oscar iväg till Märsta för att titta i en nyöppnad butik. De hade väldigt mycket fina saker, men det var så stort och mycket att det nästan blev för mycket. Men det var trevligt att komma iväg i alla fall.

Igår blev inte många knop gjorda... Jessica och Wille var här på fm och fikade, sen åkte jag och handlade och sen var Anders och Birgtta här och fikade.



I lördags var jag och Elin iväg till Täby centrum. Det var bara hon och jag. Det var mysigt! Men jag insåg att jag inte är så jätteroad av att gå i klädesaffärer i ett centrum...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0