Helgen som varit

Det har gått ett par dar sen jag skrev sist och jag orkar inte tala om allt som har hänt...

Jag hade ialla fall välddigt trevligt i fredags kväll men Jenni. Vi åt mat, drack många drinkar och pratade och pratade. Sen var det inte lika trevligt i lördags... Men det var det värt.
Jag kom ialla fall upp och in till Zara på kalas :-) Vi hade köpt ett badlakan med Kitty på. Det verkade som det var uppskattat.
Claes fick stå för handling och matlagning då jag var väldigt seg...
 
Oscar fick smaka glass för första gången. Det var sådär...

I söndags gjorde vi inte så mycket, tog det lungt och fixade lite småsaker härhemma.

I förmiddags var jag iväg med Elin till sjukgymnasten. Hon har haft ont i ryggen ett tag. Och jag förstår varför. Hon var helt sne i nedre delen av ryggen. Men det fixade sjukgymnasten till... Det knakade till och sen var hon rak :-) Hon fick även endel övningar hon ska göra för att det inte ska bli så igen.
Så nu ska hon väl kunna köra ordetligt på Frivolten och SM, hoppas vi.

När jag var ute i fredags så ammade jag inte Oscar på kvällen eller på morgonen så då passade vi på att sluta amma. Vi har pratat om det ett tag och det känndes helt rätt nu. Han har varit så duktig och tagit flaskan utan protest efter det. Även av mig. Det jobbiga är att det gör så ont på mig. Men det ska väl vara så... Det är tur att man glömmer från gång till gång. Jag hoppas att det inte kommer att göra ont så länge till... Någon som kommer ihåg?
Det känns också som att detta har satt mina hormoner i rubbning. Jag har blivit jätteretlig och har börjat gråta för ingenting.
Och det i kombination med en trött man...
Med andra ord så har det varit sådär härhemma i ett par dar.

Han åkte till Gävle imorse och kommer hem imorgon lunch. Så jag är ensam med barnen ikväll igen...
Men vi har inga tider att passa för Elin ska inte träna så det gör inget. Jag känner mig som sagt inte så social ialla fall. 

Oscar klättrar mer och mer för varje dag nu. Vart ska det här sluta? Trappor, pallar och annat. Igår hittade jag honom i fotöljen i hans rum. Och han satt inte fint och läste en bok...




Kommentarer
Postat av: Jenni

Ja det var värt tröttheten i Lördags he he. VAD skönt för Elin att det var enkelt fixat då blir ju tävlingarna lite enklare att genomföra :) Klättriga barn.....borde du vara van vid, jag får hjärtattack varje gång Oscar håller på att klättra uch. Jag tror av någon anledning att Oscar kommer vara värre än tjejerna....eller?? Kram på er

2010-05-11 @ 11:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0