Vart tar tiden vägen???

Imorgon fyller Oscar 1 år!!!
Det innebär att det är ett helt år sedan han föddes... Det känns som igår, samtidigt som det känns som att han funnits i vår familj jämt.
Han var ju en putteliten skrutt alldeles nyss och nu är han en stadig kille som springe och klättrar.
Vilket han faktiskt gör just nu, för han vägrar att somna...

Jag var och tog spruta på honom i onsdags. Och han hade jätteont hela kvällen, bara gnällde och grät. Stackars kille!!!
I onsdags var Claes och hämtade sin nys bil, så han var inte hemma förrens efter nio. Men då hade han stannat och köpt ost på vägen och jag hade ställt in en flaska vin i kylen. Så när han kom så åt vi ost, drack vin och tittade på film. Jag somnade i soffan... Det var ett tag sen jag gjorde det, men jag känner mig ganska trött nu så det kanske inte är så konstigt.

Igår var vi hemma och fixade ute i trädgården, men även lite här inne innan vi åkte och storhandlade.

Idag smet jag iväg på fm och åkte till Thuns med Jenni, Carina och Raija. Det var jättetrevligt. Jag köpte lite strumpor och tights till familjen. När vi var mindre så åkte vi dit och hanndlade ibland, men då var det för att det var billigt där. Det var det inte nu, plus att det var så stort så jag tappade suget.
JAg har kommit på att jag har varit lite så senaste tiden om det är för stora och för röriga affärer. 
Men hur som helst så var det väldigt trevligt!

Nu ska jag ta en runda till här innan jag ska krypa ner i säng.

Jenni kommer och uppvaktar Oscar redan vid 10, för sen ska hon till Grekland. Resten av gästerna har vi bjudit hit på mat och tårta kl 16. 
Alva ska till grannen på kalas mellan 13 och 15.
Så det lär bli full fart här hemma.

      


Elin är i Herrljunga och tävlar och de streamar hela tävlingen. Så idag satt vi hela familjen och tittade på när hon tävlade, fast vi var hemma i köket. Det är ganska fantastiskt att man kan vara med, fast man är hemma :-)
I dmt så kom hon till final, det gick inte så bra enligt henne men de börjar om från 0 i finalen, så allt kan hända.
I trampolin snå såg vi ju serierna och hennes första serie var bland det bästa jag sett henne göra. Ialla fall de 8 första övningarna, sen blev det lite tokigt och slutade med att hon klev på blå skyddet och fick en massa avdrag från alla domare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0