Måndagsgympa

Jaha, så var det måndag igen...
Lämnade barnen och åkte till jobbet. Fullt ös med möten och annat. Det känns som att jag är mer effektiv ju mer det är att göra.
Sjukgymnastbesök efter jobbet, hon pinade mig ordentligt idag. Tårarna sprutade och jag nästan skrek rakt ut.
Hämta barn, laga mat, äta byta om. Jag och Alva stod med ytterkläderna på när Claes kom hem. Så var det dags för gympa. De var jätteduktiga idag. Jag tänkte att de ska få klara uppvärmningen själa på uppvisningen. Det kommer att gå galant :-)
Jag tror inte att Alva kommer att fortsätta nästa termin. Hon vill hellre hoppa trampolin, så nu ska vi se om vi kan få till det på något sätt... Jag vet ju att det är lång kö, så jag måste nog komma med någon motprestation...

Vi har även kollat en ny dans, där det är mer discomusik. Det verkar som att de flesta andra tjejerna ska gå på den. Och Jennifer!!! Det blir i så fall på tisdagar i Vilunda.

Nu ska jag sova!!!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Jennifer ska självklart gå på Tisdagar hon me :)

Du får säga till hur det blir med trampolin, Jennifer går ju på Torsdagar i SOfie och Roberts grupp. Hörde att du funderade lite på ny trampolingrupp eller ev. gympa för Oscar.

2010-11-16 @ 23:32:03
URL: http://jeanettestridh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0