Min underbara man!!!

Igår eller idag (vi har lite delade meningar om det...) har jag och Claes varit tillsammans i 10 år!!!
Så igår kväll när barnen sov, Claes hade jobbet klart och jag hade tittat på Grays, så hade vi en date.
När jag kom ner i vardagsrummet så hade han tänt en massa ljus och tagit fram champange :-) Jag fick ett paket också ;) En fotobok med bilder från vårat bröllop. Han hade beställt den från fotografen. Den var hur fin som helst!!! Tack älskling!!!

Idag har jag varit ledig, men eftersom Oscar bara har gått på dagis ons denna vecka så fick han gå ändå idag. Så jag tog sällskap med Claes in till stan. Han skulle på möte och sen till Zurich, kommer hem på söndag.
Jag gick i lite affärer, köpte bl a en poncho för det är så otroligt kallt på mitt jobb...
Sen gick jag och åt lunch med Jenni. Trevligt!!!
När jag kommit hem så kom Jenny och Molly! De stannade och åt och ska sova här. Så Jenny är nere nu och försöker få Molly att sova, jag har kämpat med Oscar ett bra tag. De ville inte sova någon av dem.

Väldigt trevligt att få umgås med både Jenni och Jenny på samma dag :-)
De var ju båda med när jag träffade Claes så de får vara med och fira lite...

Nu ska jag fylla på våra vinglas och hoppas på att Molly somnat så vi hinner prata lite mer innan jag ska gå och sova. Jag ska ju upp och jobba imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0