Minisemester

Nu drar vi till Gävle och möter upp Claes!!!
Har knappt sovit inatt för Oscar har gnällt och bråkat hela natten, så det känns som att jag har laddat på allra bästa sätt ;-)
Jaja, det blir nog mysigt! Ta det som det kommer och inga krav på någonting...

Jag får väl rapportera när jag kommer hem om det är så mysigt att dra iväg ett dygn med tre barn i helt olika åldrar... Kan bli jättebra, men kan också bli katastrof...

Nu ska jag packa det sista, ge barnen frukost och ta en dusch.

Igår var vi i Barkarby en sväng med Jessica. Hennes bebis var beräknad att komma igår, men ingen bebis kom... Hon såg ut att må jättebra! De säger att de ska sätta igång henne om en vecka om det inte kommit någon bebis, så vi får hålla tummarna för att den vill komma ut innan. Ska bli mysigt att få bebisgosa lite. Jag har ju varit på väg till Catarina och lilla Axel ett bar tag nu, men det är hela tiden någon som är sjuk. Han lär väl vara tonåring innan jag får träffa honom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0