Sista gympan!!!

Lite sorgligt är det!!!
Idag har vi haft avslutning på gympan och jag coh Alva har bestämt att vi inte ska fortsätta nästa termin, hon ska börja på trampolin och jag ska träna där. Vilket i och för sig kommer tat bli bra, men jag kommer att sakna "min" måndagsgrupp. Vi har ju ändå haft den gruppen i flera år nu...

Igår när vi var i Täby så lyckade vi hitta en jacka till Oscar (han som hade minst behov...) och Alva blev klippt. Det var ju alltid något.
Så idag stack jag lite tidigare från jobbet och åkte och klippte och slingade mig, sen var det snabba puckar och hämta barnen, träningskläder och iväg till den lokala pizzerian för middag innan gympan böjade.
Claes var iväg på lunchen idag och kom hem med en jacka som han inte vet om han ska behålla...


JAg hjälper barnen att värma upp...

Alva i snygg brygga!

Koncentrerad tjej!

Det var en liten busig och trött kille där också

Alva gör kullerbytta på plinten

Tre nöjda ledare!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0