Sjuk igen!!!

Nu har Oscar feber igen :-(
Jag tyckte att han kändes varm nu på em och då hade han strax över 38, men det gick snabbt upp till över 39... HAn fick alvedon och sover nu gott. Förhoppningsvis så sover han hela natten.
Imorgon får Claes vara hemma, om Oscar fortfarande är sjuk så är jag hemma på tisdag. JAg hade ändå funderat på att ta min lediga dag då.

Igår var vi på middag hos vänner. Vi var där redan tre och fikade och hängde. Barnen lekte och var verkligen exemplariska alla fyra. När barnen hade somnat så spelade vi sällskapsspel. Jag vann det ena :-) (Måste skryta lite då jag verkligen inte var favorit...)

Jag är lite irriterad just nu för jag såg en bild på en adventsljusstake i Aftonbladet söndag och det stod att man kunde köpa den på en site på nätet. Men när jag klickade in där så fanns den inte :-( Så om det är någon som vet vart man köper en adventsljusstake i fyra runda delar i cement så måste ni säga till snarast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0