Telefonsamtal

Hittade Oscar med telefonen i handen igår morse. Han babblade och såg jätteglad ut :-) Efter en stund så tog jag luren från honom, då hörde jag en mansröst som sa -hallo, hallo.
-hallo, svarade jag. Då förklarade han att det inte var han som hade ringt upp utan bebisen... Jag bad om ursäkt och lade på.
Sen kollade jag senast slagna numret. Han hade ringt till Frankrike...

Hmmm, man ska nog ha koll på den killen i framtiden... Han verkar kunna hitta på vad som helst.

Han är ialla fall helt återställd från magsjukan, men har istället fått ögoninflammation... De ringde från dagis idag så jag fick komma och hämta lite tidigare. Men det ska tydligen gå över av sig självt.

Imorgon åker Claes till Sundsvall, så då blir vi själva ett par dagar. På fredag fm är planen att jag och barnen ska ta tåget tillGävle och möte upp Claes. Han har bokat bowling och ett hotellrum. Vi ska försöka hitta någon mysig barnvänlig restaurang också. På lördagen har vi än så länge inga planer, vi får väl se vad som händer.

Idag har jag varit en sväng till stinsen efter maten. Jag var bl a inne på panduro och köpte lite pyssel. Så nu ska här göras snögubbar och tomtar :-)


Så här ska några av dem se ut när de är klara :-) 
Jag ska fota våra imorgon nså får ni jämföra...

 

Kommentarer
Postat av: Nettan

Han är ju för rolig :)



Håll koll på ögoninflammationen, jag har också fått höra varje gång Hampus fått det att det ska gå över av sig själv. Skillnaden är att om det är bakteriell inflammation så krävs det oftast penicillin. Hampus har fått bakteriell ögoninflammation ett par gånger om året och nu sista gången så var jag stenhård mot vårdcentralen och krävde få en tid med en gång. Läkaren tyckte det var jätte bra gjort då det var en baktriell inflammation så han fick ögoncreme som hjälpte då vi fick det med en gång.

Hoppas han blir bra snart.



Kram

2010-11-03 @ 11:04:58
URL: http://jeanettestridh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0