Hemmadag

Idag har vi bara varit hemma och tagit det lungt. Oscars ögon har sett bra ut. Lite röd bara och så lite gegga emelanåt, men jag kan nog räkna gångerna jag har torkat ögona idag. Så jag bedömer honom så gott som frisk. Han ska ju ialla fall inte gå på dagis förrens på måndag.
Imorse var han uttråkad! Och vad gör man då som 1,5 åring? -Jo, man tar en gummiklubba och slåi i huvudet på sin syster... Jag sa till honom ordentligt och sen tröstade jag Alva, då kom Oscar fram och tittade på oss och sen slog han till henne igen med gummiklubban.

Efter lunch så var det dags för Oscar att sova. Då plockade Alva och jag fram pyssel. Elin kom och hjälpte till efter en stund och jag passade på att baka.
När Oscar vaknat och vi hade fikat så fick han vara med syrrorna en stund och pyssla. Han var så nöjd!!!

Efter middagen skjutsade vi Elin till träningen och tog en sväng till Rusta. De höll på och få upp alla julsaker. Så egentligen är det nu man borde vara ute och köpa sånt innan det tar slut...
Jag köpte ialla fall en varsin chokladkalender till tjejerna och Oscar gick omkring och sa hej till alla tomtar :-)



Oscar med sin fina min...igen. Men han tycker själv att han är sååå fin.


Nöjd kille som får vara med de stora tjejerna


Fina strasstomtar á la Elin


Mys med Elin till Grays anatomi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0