Bläää

Idag har jag haft en sån dag på jobbet där jag blivit påminnd om varför jag tyckte att det var så skönt att gå hem på mammaledighet...
Ingen bra dag alltså! Jag kan bli galen på vissa av mina kollegor och på vilka konstiga premisser vi arbetar.
Jag hoppa satt det ger med sig och att det snart blir bra och att jag kan se förbättringar.
Även om jag bara jobbar halvtid så är är det ju en stor del av ens liv...

I helgen har vi NM i Vilundahallen så då kommer jag att ha fullt upp och inte kunna tänka på jobbet. Skönt! Det ska bli riktigt kul!

Borde ha gått och lagt mig redan, men det blir ju ofta såhär när Claes är borta. Han är inne i stan så han kommer väl hem inatt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0