Hjärnsläpp

Idag har det gått trögt på jobbet...
Kännt att jag har fått hjärnsläpp vid ett flertal tillfällen. Jobbigt! Framförallt när man sitter i möte och börjar argumentera, men sen är alla argument som bortblåsta... Jaja, nu är dagen snart över och det är dags att krypa ner i sängen.
Ska bli såååå skönt!
Imorse ringde klockan 05.45, det är inte kul. Det är becksvart ute då...
Alva skulle till simskolan för första gången idag. Hon ska gå tis, tor i 6 veckor nu. Då ska de samlas 07.30 utanför klassrummet.
Idag hade jag tid hos sjukgymnasten så jag var inte på jobbet förrens strax efter nio, trots att jag gick upp så tidigt.
Alva följde med en kompis hem efter skolan och jag hämtade inte henne förrens vid sju (jag blev kvar en stund). så Claes, jag och Oscar fick en lugn middag :-)

Imorgon kommer Elin :-)
Och Claes är på mässa hela dan och ska bort på kvällen, så han kommer inte förrens sent :-(
MEn vi får väl lägga Oscar tidigt och ha lite tjejmys innan Alva ska sova.

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0