Myslördag

Claes är sjuk och fick ligga kvar i sängen idag!
Jag och barnen har haft en jättemysig dag med Jenni. Först var vi på Överjärva gård och tittade på djuren, promenerade, åt lunch och fikade. Solen sken och det var jättefint ute, men JÄTTEKALLT!
Sen åkte vi till Stinsen och bytte Oscars skor och shoppade lite. Strosade och tog det i barnens tempo, vilken innebar att det inte var något gnäll :-)
Men några vinterskor till Alva hittade vi inte och så mätte jag de skor jag hade tänkt att Oscar ska ha i vinter och insåg att de var för små...
Stackarn och de har jag skickat honom till dagis med...
När vi kom hem lagade jag middag och nu har vi tittat på tv.
Jag har blivit lovad sovmorgon imorgon :-) Claes måste ändå upp och ringa någon läkare, han är så svullen i halsen så det ser ut som att han har påssjuka. Men det påstår han att han har haft, så det är det nog inte...







Fina barn!!! (men det saknas någon...)


En sån lekstuga skulle man ha hemma...


Lillshakira dansar till "waka waka"

När Oscar och jag hade duschat idag så visade jag Oscar hans handduk som det är en grod på och frågade honom va den säger, han svarade: -Elin!
Så gulligt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0